کمپین تبلیغاتی جدید تویوتا

  • 1392/05/27
  • رامین شریف زاده
کمپین تبلیغاتی جدید تویوتا

تویوتا با هدف جذب نسل جوان از خریداران، یک کمپین تبلیغاتی در سراسر اروپا برای جدید ترین نسخه پر فروش مدل کلاس B یاریس برگزار می کند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت www.brandrepublic.com، ابتکار جدید تویوتا شامل شش ماه فعالیت بازاریابی تلویزیونی، دیجیتال و مستقیم درباره ویژگی های کلیدی خودرو مانند سیستم مولتی مدیا لمسی و دوربین با امکان نشان دادن عقب اتومبیل، جوانان 20 تا 30 ساله را مخاطب قرار می دهد.


با توجه به سخنان " لیزا فیلدن "، مدیر توسعه برند در تویوتا ، این کمپین یکی از مهم ترین فعالیت های این شرکت برای ارائه یک خودرو در پنج سال گذشته به شمار می رود.
او گفت: " تویوتا، همیشه مشتریانی با گروه سنی بالا تر را به خود جذب می کند. با یاریس جدید، ما خواستیم یک تغییر نسبی را نشان داده و برای جذب مخاطبان جوان تری که قبلا به تویوتا اهمیت نمی دادند، تلاش کنیم. "


با ورود فیلدن به این گروه تبلیغات به خارج از انگلستان تعمیم یافته است.
تبلیغات تلویزیونی تهیه شده توسط شبکه آژانس تبلیغاتی جهانی Saatchi & Saatchi، را دو سازنده معروف موزیک ویدیوهای پاپ، Jonas و Francois هدایت کرده اند. در یک اجرا، یک راننده یاریس برای وارد شدن به پارکینگ با یک راننده دیگر درگیر می شود. در این میان یک نفر به سراغ او آمده و با بیان ویژگی های متمایز خودرو او را تشویق به استفاده از این ابزار و پایان این درگیری می کند.


این تبلیغات که شعار " زندگی هوشمندانه در یاریس " را به یدک می کشد، در 13 آگوست به نمایش گذاشته می شود.
تویوتا امسال 11 هزار خودرو از مدل جدید یاریس را فروخته که این عدد در مدت مشابه سال 2010 چهارده هزار عدد بوده است.